Jornada del 16 i 17 de gener

Jornada negra pels equips  igualadins.

Aquesta setmana els igualadins vam jugar amb el Sant Adrià, un equip molt físic i amb una pista  molt especial que quasi els assegura que l'equip visitant  perdi i amb els igualadins es va demostrar.

Juvenils

Sant  Adrià   7   &  1  Igualada HL 

Porter: Pol Valls i Miquel  Rabell
Jugadors de camp: Albert Mudarra, Roger Mas, Hèctor Rodríguez, Irene Pino, Marc Valls(C) 1, Enric Puig, Marc Macarulla, Isaac  Robles, Aimar Redolat i Martí Piqué.

Entrenador: Toni  Marcet.

Els juvenils van entrar freds a la pista, en els dos primers  minuts van encaixar dos gols  que van marcar el partit, ja que la pista rellisca  molt i costa molt de patinar, sols els jugadors que estan molt acostumats al seu tacte saben treure tot el profit, ja que els adversaris prou feina tenen en aconseguir una estabilitat en el desenvolupament normal del joc, però això ja se sabia com se sap d'altres anys i el que cal es adaptar-se el més aviat possible i aprofitar el joc.
El Sant Adrià a més va fer una defensa individual asfixiant per tota la pista i quan ells no tenien el puck  aconseguien la seva recuperació  molt  aviat, cosa que dificultava l'organització del joc per part dels igualadins que sols van aconseguir veure porteria per en Marc Valls el capità que acostuma a treure petroli d'allà on no hi ha, però de seguida va tornar la defensa individual asfixiant i ofegats van morir,  amb un  3 – 1 al final de la primera part i a la segona un tant de lo mateix, cal i la bona disposició d'en Miquel al sortir a defensar la porteria a la segona part, l'actitud d'uns i altres no va canviar i a la segona part van encaixar quatre gols més. Partit per reflexionar sobre actituds que no aptituds i per una pista per oblidar.

Júniors

Sant Adrià  7  &  1  Igualada HL

Porter: Cristian Torres.
Jugadors de camp: Roger Alemany(C)1, EdgarMudarra, Eduardo Soto, David López, Marc Valls, Aimar RRedolat Albert Muntadas, Enric Puig, Isaac Robles, Marc Macarulla i Martí Piqué.

Entrenador:
Toni  Marcet.

Repetició de la jugada, però  ara en la categoria  júnior, i aquest equip encara amb l'afegit de tenir la mitat de l'equip de categoria  juvenil, cosa que dificulta el joc davant d'un equip de jugadors més grans, molt equilibrats en el joc, amb un gran físic que supleix  amb  escreix la part tècnica que alguns jugadors no tenen, però amb una voluntat de ferro.
Els igualadins es van defensar de tot, de l'equip adversari molt ben col·locat a la pista, de la força dels rivals i de la pista mateixa, jugant contra tantes coses els júniors es van anant perdent en el partit i diluint-se com un sucre en el cafè.
Cal que tots plegats treballem per millorar les expectatives de l'equip, escasses actualment.

Sèniors

Sant Adrià   7   &   4  Igualada HL

Porters:  Pol Valls i  Cristian  Torres.
Jugadors de camp: Toni  Marcet(C) 1, Cesni Gil, Roger Alemany, Eduardo Soto, Marc  Valls 1, Edgar Mudarra, David López 1, Marc Macarulla i Nat Solé 1.

Entrenador: Xavi  Aguilera.

Partit  jugat al mig dia del dissabte, mala hora per un encontre de jugadors sèniors, ja que alguns dels components igualadins no van ser presents per diferents  motius, entre altres de feina.
El més igualat dels partits de la matinal de dissabte, els igualadins van donar la cara i de quina manera, a pesar de les absències abans esmentades i de la pista, a la que no ens cansarem de fer responsable de la major part de desgràcies en aquesta jornada.
Els igualadins van oposar una bona defensa al Sant Adrià, però la millor adaptació a la pista dels jugadors barcelonins els va anant donant avantatges tècnics i algun de tàctic, ja que podien fer millor les frenades i arrancades a la pista.
Els gols es van anant succeint a una i altra porteria, amb un cert avantatge pels jugadors barcelonins aconseguint arribar al final de la primera part amb un  4 – 2.
a la represa del partit els barcelonins van aconseguir un gol molt ràpid que va agafar per sorpresa als igualadins, però que van respondre molt be, aconseguint calmar el joc i fent  jugades molt meritòries i el marcador es va escurçar en dos gols 5 – 4 i qua ja semblava que els tenien, una jugada de mala sort, i ells aconsegueixen el 6 – 4 que barra el pas als igualadins amb poc temps de maniobra, i en el darrer minut encaixen el definitiu  7 – 4.


Femení

Sant  Adrià  8  &  2 Igualada HL

Portera: Maria Pérez.
Jugadores de camp: Elisenda Rabell (C) 1, Elena Fernández, Laura Rey 1, Irene Pino, Carla Albareda, Clàudia Fernández, Mireia Grados i Natàlia Domènech.

Entrenador: Josep A. Ropero

L'equip  femení va ser l'únic  equip que va poder jugar  diumenge, la resta de partits es van haver de suspendre per la pluja, i les noies es van salvar pels pels.
Les igualadines van plantar cara a les jugadores barcelonines i el resultat demostra l'evolució que l'equip va fent, a la primera volta al partit jugat a igualada les jugadores barcelonines van guanyar per 14 a 0, avui  sols van poder fer la meitat i amb l'ajuda de la passivitat de l'àrbitre en un parell de  jugades, a més les igualadines van poder marcar  2 gols, un per part de la capitana l'Elisenda i altre per la Laura Rey, que sempre està amb la canya a punt i en bona posició per rematar a porteria.
L'equip va fer un partit amb un bon plantejament i va evitar en una pista tan difícil caure amb un resultat semblant a la primera volta.
Cal felicitar a totes les noies per la progressió i animar-les a seguir treballant.

 
LLEGEIX EL REGLAMENT
CAT         ESP
Google
WWW www.hligualada.net

 

facebook

picasa