Jornada del 9 i 10 de gener

Bon  Any!!
Molt  bona entrada d'any pels equips de l'Igualada Hoquei línia, tres victòries, dues derrotes i un empat. Fora del pavelló feia un fred que pelava, però  dins es  sentia  una gran escalfor, els equips igualadins han iniciat l'any de la millor  manera,  jugant i de quina manera, els resultats van donant la raó al treball i a la feina ben feta.

Benjamins:
Igualada HL 2 & 1 UROLOKI

Porter: Martí  Sabaté.
Jugadors de camp:
Raül  Moreno, Àlex  Cano, Alba Ferrer, Genís Mas, Roger  Ferrer, David Muñoz(2), Daniel Pérez(+1), Maria Somacarrera, Èrika Jiménez i  Bern Mas.
Entrenadora: Elisenda Rabell.

Partit  molt  emocionant amb  dos equips entregats  que van  oferir  un gran espectacle, riu-te d'un partit de sèniors, aquest vailets  ens van tenir el cor en un puny, amb jugades que cantaven gol, amb bones actuacions dels porters i amb alguna errada dels jugadors, però apassionant.
El primer gol igualadí va ser de jugada personal al disputar un puck  a mig camp en David Muñoz marxa d'un adversari i dispara elevant el puck, marcant un magnífic  gol.
L'equip de l'Uroloki va empatar el partit a la segona part i va donar encara més emoció a l'encontre i va posar l'ai al cor a les dues afeccions, que cridaven animant als seus jugadors, fred, ningú es recordava del fred que feia fora.
El segon gol va ser una obra mestra d'en Dani Pérez que surt des de la defensa i després de driblar a un adversari  marxa cap a porteria, fixa al porter i fa una magistral assistència a en David, que sols ha de tocar-la per marcar el gol.
La resta de l'equip van estar tots  molt  treballadors,  lluitant  totes les possessions amb les ganes i la il·lusió d'aquesta edat. Continueu jugant i treballant així en els entrenaments.

Alevins:
Igualada HL 1 & 13 A E Sant Andreu


Porter: Ivan  Mateu
Jugadors de camp:
 Clàudia Navarro, Clara Puig, Paula Sabaté, Èric  Gamboa,  Marc Cano, Adrià  Pajares, Àlex  Cano, Raül Moreno i David Muñoz.

Entrenador: Marc Ropero

Partit desigual, amb  dos  equips  molt  diferents, per un  costat els igualadins amb  una  plantilla plena de benjamins i un aleví  contra les  torres del Sant  Andreu, jugadors  de  darrer any i amb  una alçada  considerable.
Però vam  disputar  un partit com  sempre  amb  alegria  per  jugar, amb  jugadors  més  grans, però  això  ja ho sabien  abans de temporada, que perdedor, també, però lo que te més valor  pels pares, tècnics i els propis  jugadors, és el fet de  competir, de gaudir  jugant un  partit, de  jugar  molts  minuts  sense estar a la banqueta, de passar-ho  be, cal  que perdem, aquí lo més important  es  jugar, lo que aspirem els adults, guanyar, ja arribarà, ja que aquests menuts estan  aprenen  molt, i quan creixin  una mica més, ja guanyarem.   Continueu  treballant  amb  la mateixa  il·lusió, endavant.

Infantils:
Igualada HL 9 & 2 B TSUNAMIS

Porters: Miquel  Rabell i Jordi Marimon.
Jugadors de camp: Xavi Àlvarez (C)8, Roger Mas, Hèctor Rodríguez, Albert  Mudarra, Irene Pino, Laura Rey (1) i Helena Fernández.

Entrenador: Josep A. Ropero

Els infantils van iniciar l'any com van  acomiadar l'anterior,  amb  una victòria, cal que la primera part va ser molt fluixa  degut a no escalfar prou.
Van sortir a la pista adormits i el joc es va ressentir molt en qualitat i en quantitat de jugades finalitzades.
La primera part  acaba amb un raquític  2 – 1 que donava esperances als barcelonins de donar un bon espant als igualadins, a la segona part ja van sortir més desperts i amb consignes noves que van donar un bon resultat.
En Xavi desperta i treu la mes poderosa de les seves armes, el xut o slap  i deleix al public amb uns gols des de diferents posicions que posen les coses al seu  lloc.
La Irene va estar  molt activa  però  poc encertada de cara a porteria, donant  molt  joc  als companys, la Laura va aconseguir un nou  gol i l'Helena va estar a punt, la progressió de totes dues es molt  bona, la resta de jugadors  un  pel  apagats o mig adormits, serà pel fred?


JUVENILS:
Igualada HL  5 & 5  A E Sant Andreu

Porters: Pol Valls i Miquel Rabell.
Jugadors de camp: Xavi Àlvarez(2), Hèctor Rodríguez, Irene Pino, Marc Valls(C) 1 , Enric Puig, Albert  Muntadas(1), Marc Macarulla, Aimar Redolat(1) i Albert Mudarra.

Entrenador: Toni  Marcet.

Els juvenils  igualadins han  disputat  un  bon  partit, davant  tenien un  potent  Sant Andreu que  lluitava  per  emportar-se els tres punts de  les Comes, i al final  han  estat taules, cal que ha quedat  un  mal  sabor de  boca degut a algunes decisions arbitrals, però no es pot fer res, es qüestió d'opinions i una es la del senyor  col·legiat i altra va ser la del públic de les comes.
L'equip va funcionar a ritmes diferents i segons com anàvem, portàvem el ritme del partit i alguna estona  amb l'ai al cor  en veure que marcaven ells o que podien posar-se pel davant al marcador.
El partit va ser molt interessant  tàcticament i els dos entrenadors van fer un us intel·ligent de les armes amb que comptaven, uns el contracop, altres buscant les esquenes de la defensa, aprofitar 1 contra el porter  o  mirar de tenir  superioritat numèrica en l'atac.
Els igualadins van  donar una molt bona imatge d'equip i van rebre amb els braços oberts el retorn d'en Isaac després de sortir de la lesió.  Com la resta d'equips, a seguir treballant  i els  resultats  arribaran.

JUNIORS:
Igualada HL 2 & 10 A E Sant Andreu

Porter:  Cristian Torres.
Jugadors de camp: Roger  Alemany, Edu Soto, Edgar  Mudarra, David López, Marc  Macarulla, Enric Puig, Marc  Valls i Aimar  Redolat.

Entrenador:  Toni Marcet

L'equip júnior  igualadí  torna  a ensopegar, aquesta vegada amb el Sant Andreu, un equip amb una llarga trajectòria, que va posar  molt  difícil el joc als igualadins, que cal que es van esforçar en el joc, no acaben de trobar-se com a conjunt, tots han de ser una pinya, tots  han de jugar en equip i protegir als companys quan tenen una errada, cobrir les esquenes perquè ells facin lo mateix  amb l'altre jugador,  aquest es el problema  més  gran  que jo veig  en  l'equip, tots volen  ser  el  salvador de la pàtria i cadascun va per lliure.
Les consignes de l'entrenador no son aquestes, en Toni demana  treball, equip i sacrifici envers l'hoquei, si algun dels jugadors no esta en la mateixa ona, l'equip el costarà d'anar  endavant.
El treball ho es tot, ara caldrà que tot treballin  amb el mateix  objectiu i començaran a sortir del pou de resultats negatius.

La  propera  setmana  16 i 17 de gener, ens desplaçarem  a Barcelona  per  jugar  amb  el Sant Adrià  amb  qui  jugarem  en  totes  les categories.

Fémines:
Igualada HL 7 & 5  B TSUNAMIS

Portera: Maria Pérez
Jugadores de camp: Elisenda  Rabell(C)1+1, Irene Pino (3), Helena Fernández, Laura Rey (1), Carla Albareda, Clàudia Fernández, Natàlia  Domenech i Mireia  Grados(1).


Entrenador: Josep A. Ropero

Aquest  és  el  partit del  cap de setmana, les noies havien d'examinar-se, de mesurar-se  davant les barcelonines que estan en les mateixes condicions en quan a bagatge esportiu, disposaven d'una bona oportunitat davant les jugadores barcelonines, i el van  aprofitar.
A casa seva van caure derrotades però  el joc  de les igualadines no va brillar, i  dissabte va ser un altre cosa, les igualadines van lluitar per la victòria amb decisió i van posar-se per davant en el marcador des de l'inici.
El primer gol va venir d'una jugada individual de l'Irene que marxa des de la defensa, dribla a dues jugadores i xuta, superant la portera. El vespre va pujar de temperatura de cop, ja no feia tant de fred a l'ambient.
El segon gol arriba amb  jugada de l'Elisenda que marxa per la banda dreta, i fa una molt bona assistència a l'Irene que troba el forat a la porteria i marca un gol magnífic.
El tercer  gol  arriba de nou  amb  un contracop  des de la defensa, i ara es l'Elisenda que marxa pel centre, dribla a una oponent i xuta, marcant per baix.  Amb el resultat de  3 – 1 s'arriba a la mitja part, amb la consigna de continuar treballant i fent una bona feina en defensa.

El quart  arriba  amb  una  molt  bona  jugada d'atac entre la Mireia que marxa amb el puck pel costat dret i fixa a la portera, passa a la Laura que xuta i marca, un gol molt bonic per la bona feina que s'estava fent en atac.
El cinquè  la Mireia  patina pel centre de la pista i  disputa un puck, se l'emporta i es planta davant de porteria, finta a la portera i gol, les igualadines van disparades cap a la seva primera victòria que veuen arribar. Però encara no s'ha acabat.
El sisè gol arriba amb una jugada de murri, la Laura sempre atenta davant de porteria, recull un rebot i tira com pot i marca un gol magnífic.
El darrer gol va arribar  de la mà de l'Irene, va obrir el marcador  i el va tancar amb una jugada des de darrera, patinant i driblant adversàries, fins que arriba a la frontal i dispara un fort xut, dins i cap al final del partit que restaven pocs  segons.
Arriba al final la primera victòria, les noies estan treballant  molt i es mereixen aquest gran resultat. Noies continueu treballant.

LES FÉMINES
 
 
 
LLEGEIX EL REGLAMENT
CAT         ESP
Google
WWW www.hligualada.net

 

facebook

picasa