CLASSIFICACIONS
Jr Data Pos. Equip Cl Punts P.J. P.G. P.E. P.P. G.F. G.C.    
 
26 08-05-11 1 GADEX A 59 21 19 2 0 110 29
2
CENTPATINS A
A
55
22
18
1
3
130
45
3 CES 51 21 17 0 4 192 33
4
CHL. JUJOL
50
21
16
2
3
108
31
5 HL. IGUALADA B 38 22 12 2 8 93 74
6
TUCANS-ASME
33
22
10
3
9
96
75
7 CENTPATINS B B 30 22 9 3 10 55 67
8
CHL. PREMIA
24
22
7
3
12
59
96
9 UROLOKI 19 21 6 1 14 45 112
10
HL. IGUALADA
A
11
22
3
2
17
29
142
11 TSUNAMIS 5 22 1 2 19 31 157
12
GADEX
B
4
22
1
1
20
18
105
13 CHL. PREMIA B 0 0 0 0 0 0 0
 
27, 28 i 29 de maig

Sort diversa per als equips del Hoquei Línia Igualada.
Victòries el  dissabte i derrotes el diumenge.

Els  resultats dels partits varen ser aquests:

 

cf INFANTILS "B":
Club Patí Castellbisbal 5 & 3 HL Igualada

Porters: Miquel Rabell i Jordi Marimon
Jugadors/es de camp: Xavi Álvarez, Roger Mas, Albert Mudarra, Hector Rodriguez, Carla Albareda, Mireia Grados i Laura Rey.

Entrenador: Toni Marcet

Els divendres no ens van gens bé, no o digueu a ningú.

cf BENJAMINS:

GADEX “A” 7 & 0 HL IGUALADA

Porter:
Ivan Mateu.
Jugadors de camp: Bern Mas, Adam  Gracia , Genís  Mas , Ferran  Olmedo , Adrià  Pajares.

Entrenador: Edgard Mudarra.

Molt bon partit el jugat aquest dissabte a la tarda a Sabadell. Teníem bastantes coses en contra; la calor, els pocs nens, la pista, el contrincant... però tot i així els nostres benjamins han realitzat un magnífic partit.
El retorn de l'Ivan després de vàries setmanes d'estar lesionat ha fet que tornés amb ganes, energia i vista de linx.
Un únic canvi possible, i una calor important, i un Gadex A amb una lliga calenta encara a la butxaca, ha fet que els nostres sortissin amb una energia i unes ganes de lluitar com mai, una lluita i esforç que no han abandonat en cap moment, ni a la tercera part, quan ens han marcat dos gols quasi seguits.
Hem sabut plantar-los cara durant trenta minuts intensos, trenta minuts amb grans tirs a porteria per part nostra i grans parades per part nostra, i una tècnica que feia dies que no vèiem.
La força de voluntat i esforç esmerçat en aquest partit ha demostrat les ganes i el poder que tenen aquests menuts, encara que el resultat no hagi acompanyat.

Felicitats benjamins!
Marta Rabell

BENJAMINS
 

cf FEMENI:
HL Igualada 1 & 12 HCR CENTPATINS

Portera: Maria Perez
Jugadores de camp: Elisenda Rabell, Carla Albareda, Mireia Grados, Claudia Navarr, Helena Fernandez, i Laura Rey.

Entrenador: Xavi Alvarez

 

cf INFANTILS "B":
HL Igualada 5 & 3 CP CASTELLBISBAL

Porters: Jordi Marimon i Miquel Rabell.
Jugadors/es de camp: Xavi Álvarez, Roger Mas, Albert Mudarra, Hector Rodriguez, Carla Albareda, Mireia Grados, Oriol Morera i Laura Rey.

Entrenador: Toni Marcet

Bona feina, els diumenges millor, molta intensitat posada a la pista per part del jugadors i jugadores del HL Igualada.
L’ordre i la intensitat normal-ment dona els seus fruits ... positius, i així es va anar veient el resultat a la pista.

 

 

cf JUVENILS "B":
HL Igualada 6 & 9 CHL JUJOL

Porters: Miquel Rabell i Jordi Marimon
Jugadors de camp: Xavi Álvarez, Roger Mas, Albert Mudarra, Hector Rodriguez, Albert Muntadas, Marc Macarulla, Marc Valls i Oriol Morera

Entrenador: Toni Marcet

Partit igualat, a la pista els primers i segons de Catalunya de la categoria.
Jugat de tu a tu amb bons tirs i bones aturades, però la intensitat més mantinguda per part dels jugadors del Sant Andreu de Barcelona, han tombat al seu costat un partit que al final de la primera part, nomes un gol ens separava de l’empat, 3 a 4.
Cal fer esment de la felicitació rebuda per dos pares del Sant Andreu, “quina feina que ha fet aquest entrenador, aquesta temporada”, enhorabona Toni Marcet.

 

cf FEMENI:
CHL JUJOL 7 & 0 HL Igualada  

Portera: Maria Pérez.
Jugadores: Elisenda Ortínez, Mireia Grados, Carla Albareda, Claudia Navarro, Laura Rey.

Entrenador: Xavi Alvarez.

Encara amb el dinar a mig coll, comença l’últim partit del cap de setmana, amb una hora molt poc habitual, les 4 de la tarda del diumenge.
Bona pressió de les noies entrenades per el Xavi Alvarez, es noten les hores jugades amb el infantils, però cal seguir millorar, cal aixecar el cap i valorar la millor opció.

Hoquei Línia Igualada.

 

Motes felicitats a tots els  jugadors i jugadores del Hoquei Línia IGUALADA
Si vols participar d’aquets projectes som a Les Comes i a:
http://www.hligualada.net , presidencia@hligualada.net o igualadahl@hligualada.net.

 
sots-campions
article interessant a la VANGUARDIA


HORARIS  PARTITS i ENTRENAMENT 
   
LLEGEIX EL REGLAMENT
CAT         ESP
Google
WWW www.hligualada.net

picasa

facebook