temporada 2010 - 2011

2 i 3 d'abril

 

CAMPIONS DE CATALUNYA CATEGORIA INFANTIL.
contundent és l’ afirmació del que passa si es fa cas de l’entrenador i del que passa si no se’n fa cas.

Els  resultats dels partits van ser aquests:

CAMPIONAT DE CATALUNYA PLAY-OFF de INFANTILS

Semifinals:

HL Igualada 5 & 4 TUCANS-ASME

Els nois de TUCANS, ens sorprenen, una col·locació a pista diferent als altres partits de lliga i un gol massa matiner. Els homes/dones de l’Anoia, creuen erròniament que tenen suficient qualitat individual per resoldre el partit, i no és fins que juguen amb equip, que aconsegueixen empatar el partit, els de Barcelona tornen a avançar-se al marcador, i és a un instant de la fi de la primera part que els Igualadins empaten, 2 a 2 al descans. A la segona part seguim igual, i el que aconseguim és que s’avancin dos gols 2 a 4, es posa una mica d’ordre i aconseguim empatar el partit a un instant del final. Comença la pròrroga amb gol d’or, i amb trenta-sis segons marquem el gol que ens porta a jugar la final del diumenge.

 

 

CAMPIONAT DE CATALUNYA PLAY-OFF de INFANTILS

FINAL:

RUBÍ Centpatins 1 & 7 HL Igualada

Al revés del partit de la semifinal, els de l’Anoia han dominat el partit, però els de Rubí no han donat mai el partit per perdut, i han lluitat com a lleons.
Però avui els “lleons” del Toni han fet bastant cas de les instruccions del “míster” i el marcador a la primera part així o reflexava, 1 a 4.
Però just aquest resultat és el que vàrem remuntar nosaltres la setmana passada amb juvenils, i no val a badar.
La segona part segueix amb la mateixa tònica, cap dels dos equips dóna el partit per acabat, els nois/es del “Marga” segueixen pressionant, però unes vegades topen amb la paret, del que al final del Play-off serà anomenat millor jugador i altres amb el que serà el millor porter del campionat. Al final un resultat contundent, 1 a 7, que no reflexa la lluita dels dos equips.
Primer de Catalunya, per disputar els Campionats d’Espanya el 6, 7 i 8 de maig a Torrevieja.

 

 

CAMPIONS DE CATALUNYA 2010 - 2011 INFANTILS

Porters: Miquel Rabell i Jordi Marimon
Jugadors/es de camp: Xavier Álvarez,  Oriol Morera, Roger Mas, Hèctor Rodríguez, Albert Mudarra, Laura Rey, Claudia Navarro, Mireia Grados i Carla Albareda .
Entrenador: Toni Marcet

 

 
 
Benjamins "B" :
HL Igualada "B" 3 & 7 CES

Porter:
Ivan  Mateu Duch
Jugadors/es de camp:
MARC CANO GALLEGO , ADAM GRACIA GARCIA , GENÍS MAS RABELL , FERRAN OLMEDO SARRÀ , ADRIÀ PAJARES AGUILERA i PAULA SABATÉ FÀBREGAS.
Entrenadora: Elisenda Rabell
Rebíem la visita d'un rival que ens costa de trobar-li la mida. Tot i això vam sortir molt concentrats i ens vam posar per davant en el marcador als pocs minuts. La seva reacció no va trigar i ens posen dos gols gairebé seguits però seguim lluitant i empatem. Acabem la primera part amb 2-3. La segona part va ser més tranquil·la i cada equip suma un gol en el seu compte 3-4. Al tercer temps es reflexa en el marcador les dificultats que tenim per aturar i fer-li gols a un adversari molt perillós i encaixem tres gols més 3-7. En el conjunt del partit van xutar a la nostra porteria el doble de vegades que nosaltres a la seva, però mai es va defallir ni deixar de lluitar. A seguir treballant.
Jaume Sabaté.
IGUALADA_"B"
 
CAMPIONS


   
LLEGEIX EL REGLAMENT
CAT         ESP
Google
WWW www.hligualada.net

picasa

facebook